snö!


TJOOOOOOOOOOLLAHEI,  idag var sista kvällen man får vara uppe lite längre innan skolan börjar! blääää, känner inte det minsta tagg, vill gråta av bara tanken. har iaf varit med julia idag och ni får dagen i bilder. måste sova.. =(

haha vi hade målat varandra, tror inte man kan få det gulligare? :)









öhhh


hahaah har julias lillasysters vantar, dom var lite små :|






HAHAHAHAHAH om man zoomar in bilden, hahahahaha jag dör.. ;')




HAHAHA älska min haka på denna bild! :D hahah det roliga är att vi skratta seriöst ;o



Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHHA DU TAR BORT DEN INZOOMADEBILDEN. Jag var lycklig okej? :(

asså egentligen så var vi ganska så jävla fina.........<3

2010-01-10 @ 09:41:13
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: julia

+ eh ja jag fick dubbelhaka på dom flesta bilderna, jag har ju gått upp under jul :( HAHAH

2010-01-10 @ 09:42:56
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: emma

visa hur du fixar sminket och håret! :)

2010-01-17 @ 19:25:01
Postat av: julia

undra om den som kollar på bilderna har typ jättekul åt min dubbelhaka eller våra fina miner...? :o hahah men i like iiiit =)

2010-01-24 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0