tågluffning


HEJ GOTT FOLK
och
ninnie

just nu sitter jag och JK framför varsin data! vi har vart i boden idag, först gick vi på stan ett tag, eller stan och stan, iaf shoppa lite tiny, sen vare bodenbadet! typ en as läskig gubbe där! hahahhahaha han skrek och hade finnig rygg. inte mys. nejmen han var läskig, hahahhaha var bara jag och han i VILDA FORSEN där ett tag, jag har aldrig simmat så fort. trodde för ett tag att jag tagit mina sista krålsim. HAHHAAH asså jag har inget liv, förövrigt så rulla vi i snön.. det var kallt. MEN KUL. haha juste vi åkte tåg dit (yy) det var spännande, fartfyllt och oroväckande. nåjaaa för att inte skriva för mycket såe ska vi fortsätta med våra dryga liv. JULIA SOVER HÄR I NATT OCH DET BEV INTE GIFFLAR FÖR JÄSTEN GICK UT OKTOBER 2009

tappa tandborsten i toan i somras, gick bra att bara skölja av


Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg:)

2010-03-03 @ 20:29:16
URL: http://sannajulong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0