visa hur jag fixar mitt hår?


har fått den kommentaren gode många gånger nu, kanske jag ska orka göra det någon gång oxå?
men ja, jag kan visa! vet bara inte när jag skulle ha tid. på morgon? skulle aldrig i hela mitt liv hinna. efter skolan? då är det ju som redan fixat och har oftast annat för mig eller så är jag bara för trött. sen på helgerna har jag typ aldrig tid heller för jag sover så länge och sen ska jag bort, kommer hem sent och sen sover jag. men ska försöka fixa tid till det, så ni får bilder liksom steg för steg :) så håll utkik! ♥ 

bild från idag på slöjden! hahah vettefan vad jag syr, men den är inte klar än.. (a) ALLTSÅ INTE EN VÄST!


Kommentarer
Postat av: linnea

Nästa gång vi träffas vill jag fixa ditt hår, för vet exakt hur jag ska göra :D Göra sånna lockar som en gjorde på mig, riktigt snygga!

2010-03-20 @ 16:42:14
URL: http://linneaabergman.blogg.se/
Postat av: JULIA

dendär västen var jättesnygg du får göra en till mig :):):):) fast vill ha en som är gul/grå rutig eller prickig det spelar ingen roll, jag betalar för den iallafall.

2010-03-23 @ 07:26:30
URL: http://juliaknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0