hhm, vad vill man bli?


har varit i luleå idag! först och tittat på skolan där, är intresserad av estet media, frisör och barn och fritid, så någon av dessa lär det bli.. frågan är bara hur lätt det är att få jobb inom de yrkena? går jag bf vill jag bli något inom hälsa osv, och inga utav de jobben finns det gott om.. tur nog är det ett tag kvar att fundera :)

efter titten på de olika skolorna stannade jag och julia kvar i stan. vi shoppade loss inne på clas ohlssons! hahahh, typ. jag köpte en juklapp till gullebror där, en stor, tung jävla lykta som jag har burit runt på hela dagen! åh den ska han bli glad över. köpte även lite annat gött, och middag blev på max :)

så sent som halv tio tog jag och emma oss en liten tur till robin, där vi mest myste på till film! det blev en rolig kväll trots allt.. :) kom hem strax före halv ett. nu äre sängen nästa, höres hej.



syskooon kärlek ohyes! :D köpte teckisarna där idag!



köpte även dessa smyckeshållare, ser inte framemot när lillkusinen hälsar på i rummet igen, allt lär ju ligga på golvet.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0