thursday


cooper test första passet, helvete! det ös regna och gick allmänt dåligt, men till våren då jeeevlar.. jag fick dessutom tungt som fan å andas, brukade få så när jag gick friidrott också. måste vara nå anträngnigs gejs, jag börjar hosta och luften kommer in isället för ut, obehagligt!

till lunch gick jag hem, ont i magen, tungt att andas och ögonen sved pga för lite sömn. nu ska jag sova sen bara ta det lungt. kanske vågar jag se sista oth också, slöjd arbetet måste också göras.. bye sålänge



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du vill vara med i dagens blogg :)

2010-09-23 @ 13:25:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Hanna

Vad fick du för tid? :)

2010-09-23 @ 15:17:18
Postat av: Anonym

du har nog asma för då börjar man hosta och bara kan dra in luft. :) bara ett tips om du inte visste om de är astma:p

2010-09-24 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0