avsluta the mening


Jag saknar -
 dig :)
Jag pratar - lågt
Jag skrattar - om något är kul
Jag tycker om - att få tillbaka ett prov vars resultat är bra, haha
Jag avskyr när folk - sviker!
Mina närmaste vänner är - värda allt bra i världen
Min första vän hette - rasmus johansson
Min första kärlek hette - niklas vesterlund
Kärlek är - varmt i hjärtat
Min favoritfilm är - ingen speciell, finns många bra
När jag borstar tänderna - stirrar jag i min spegelbild
När jag lagar mat - kan folk inte sluta äta, hähä 
Jag är rädd för - ensamhet kanske
Jag önskade - att jag skulle bli sommarflicka när jag var liten
Den värsta känslan är - att misslyckas
Den bästa känslan är - när allt flyter på bra
Jag vill - ha sommar just precis nu
Jag är bäst på -  att missuppfatta tiden
Jag är sämst på - att ha telen på mig 
Jag kommer alltid att vara - jag
Det finaste som finns - är nog väldigt fint
I sommar - ska jag hinna med mycket
Sist jag grät var - så längesen att jag inte kommer ihåg
Jag kan - stå på händer
Min mobiltelefon är - trasig för tillfället
När jag vaknar på morgonen - önskar jag att jag hade lagt mig tidigare på kvällen
Innan jag somnar - brukar jag ligga i min säng och smsa
Just nu tänker jag på att - att jag har dubbelhaka
Bebisar är - mjuka och söta
Mitt första barn - ska få en ung mamma!
Det fulaste som finns är - ?
Jag har aldrig - ridit på en kamel
Idag har jag - degat
Jag vill verkligen - tränaaaaaaa

snodde listan från erika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0