ptown


kring halv två stressade jag mig iväg in till stan. min tanke var att återlämna ett par skor, köpa tröjan ni kan se här under, och sedan träffa en mycket söt person! och precis så gick det till! mihii, sedan halv åtta gick bussen hem, och då var det bara att dra på sig skorna och gå till hållplatsen. väl i älvsbyn gick jag direkt till läggan där julia, emma och nina var! bland annat spelade vi ett "hemmagjort spel" haha! rätt så roligt faktiskt, kan tänka mig att det är ännu roligare med flera!

oth nuuu! kisses ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du varit med i pite? :)

2011-01-08 @ 19:17:26
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-09 @ 16:18:40
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Anonym

vad köpte du på elf

2011-01-10 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0