vågar jag klippa?

har funderat ett tag på att klippa samma frisyr som angelica blick, en kort helmform med skarp linje. sen är målet att lägga massor av folieslingor, så att jag blir riktigt blond. jag tror fan att jag har bestämt mig för att gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är ändå så less mitt hår. får det aldrig fint och då blir det att jag sätter upp det istället. dock har jag alltid haft långt hår, så det kommer nog känns väldigt annorlunda.

meeeen, jag vet inte om jag har nog tjockt hår att det kommer bli sådär tjockt fint ända ut i topparna, som tex hon har, sen har jag en liten sne lugg och uppklippt, men uppklippningen kommmer nästan försvinna när jag klipper av på längden. frågan är bara om jag ska boka tid nu på lovet hos en frisör, eller om jag ska vänta till egen hårvård som vi har veckan efter lovet. bäst vore ju om jag blekte slingor först och klippte sen.. hmm, får fundera på det!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååååå snyggt! :-D och det passar nog dig!!

2012-02-23 @ 19:23:23
Postat av: elin

sååå sjukt snyggt!!!

2012-02-23 @ 20:40:02
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/
Postat av: linnea

Det kommer bli jättefint Evelina! Däremot... kom ihåg om du klipper sådär kort så kommer ju topparna att bli tjockare än när du har långt hår. Dock vet jag inte hur tjocka toppar du har, men hursomhelst kommer topparna blir lite tjockare desto kortare hår du har iaf ;) ps. saknar dig!

2012-02-23 @ 22:33:06
URL: http://linneaabergman.blogg.se/
Postat av: linnea - jag igen

Vad jag vet, jag kanske har fel ... som vanligt. Höhö...

2012-02-23 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0