HAHAHA NÄR JAG OCH EMMA ÄR LEJDA





LÄS OM DU HAR TRÅKIGT. =)

Slaget mot belgien: hårt, rigtigt hårt... vi förlorade många goda män där ute! jag fick ett hårt slag mot underlivet, AAAJJ ropade jag! någon hörde mig(det var ju tur) fast ingen han komma i tid... NU KAN JAG INTE FÅ BARN MED BRAD PITT det sprang förbi något, jag visste direkt vad det var!! EN 2 METERS LÅNG SNOPP inklusive pungsäck + moms.......jag visste direkt vad jag ville. fortsättning följer...



...jag ville ha den i mig,så jag sprang så brösten guppa, benen dallra och fittan vibrera.. jag var en galning mitt ute i världskriget i belgien 1784, hårt slag, så hårt! när jag väl kom ikapp snorren(och tillbehören) så var jag helt slut, men ändå välldigt sugen på sex, och 2 meters kuk att suga av, AAAJJ den går inte in! jag är för trång, fortsättning följer...



... så jag satte mig ner och börja töja ut den med mina två bara händer, men plötligt är den spräckt, jag måste nog tejpa igen den! så jag sprang och gjorde det.. sedan vart det ett nytt försök. i jakten på snoppen m.pungen så träffa jag på HAGAMANNEN, han letade efter svamp åt frugan!inte vilka svampar som hälst, utan kantareller med saftigt innehåll nämligen sperma. fortsättning följer...



...jakten fortsätter efter snorren m. ollonet, jag ser en glimt åt höger, DET ÄR SNORREN. jag har hittat honom.och vi har hittat varandra, i snorrens pungsäck hittar vi svamp, HAR HAGAMANNEN VARIT HÄR och haft analsex? (eller har han bara svamp i underlivet?) det skiter jag fullstänigt i för vi har äntligen hittat varandra. vi försöker än en gång med sex, fortsätning följer...



... och vi lyckas. YES!! YES!! YES!! den håriga kuken m.pungsäck glider sakta in i min håriga, blöta, trånga, tejpade fitta. vi får små snopp-barn och det blir ett lyckligt slut.
PS.HAGAMANNEN hitta sina kantareller. DS. <3...


Kommentarer
Postat av: Nisse! :)

Jag tror jag känner igen dendär.. ;)

2009-08-20 @ 23:07:40
Postat av: gustav! ;)

Nisse, känner du igen kuken? ;o

2009-08-20 @ 23:47:05
Postat av: Nisse! :)

nä, berättelsen vettu ;)

2009-08-21 @ 12:36:44
Postat av: Niklas

hahahaha xd frym historia xD

2009-08-21 @ 14:22:57
Postat av: philiph

mums... 2 meter :)

2009-08-21 @ 21:16:59
Postat av: philiph

mums... 2 meter :)

2009-08-21 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0