LÖRDAG


igår vare ju då sommar röjj, börja med att jag och julia cykla och mötte upp emma och nina. så gick vi runt där ett tag, gjorde inte så mkt. fanns väll nte så mkt att göra heller. haha så gick till lekparken, vid nå snurr saker, lite kul faktist. emma åkte på den också böjde hon som på sig.. haha också titta jag åt ett annat håll så hon röva in mig rätt i en unge som jag då flög över! ... hahahahah stackarn. iaf så kom robin och några sen, efter ett tag for nina och emma. så då följde jag och julia med nisse, gurra, robin och ante till han då. börja med att vi såg film, haha sen vet jag inte vad vi gjorde men klockan vart då helt plötsligt ett. och då for alla hem, och jag till julia! vi såg film - datemovie, haha den va jävla bra, sen somna vi.

tur för er att ante hitta min kamera i min väska, hmhm vad gjorde han där ? ;)
haha nämen chill, så bilder ;d


haha lejd nisse xd


hahaha gustav är en spanker :)


haha nisse ville att han skulle he på läppstifft också, men han ba nä! jag är it bög! haha men man kan ju undra?...


också jag och julia då nån gång under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0