JULIA TODAYYY

nu har julia farit hem och jag sitter här, eller det är mer än en timma sen nu,
haha men aja de  e it så noga.
var välldigt längesen jag va me hon. nåja, ska ju bli vår sommar hejn, haha! hoppas som fan jag får fara till skellefteå på lördag, det hade sutti fint, haha. å se JOHAAAAAN PAAAAAAAAALM. höhö, måste bli iaf. men nåja, hämta upp julia, sku fara å köpa ett telefonkort, så har gratis sms nu!´sen drog vi hem till mig, gjorde it så mkt, snacka, åt annanas o massa, sen tänkte vi fara på bio, TERMINATOR! hahah också tänker ni er det med jätte mörk röst så blir bra. hahahhah visst julia? xd men vi palla inte, så for och köpte glass ist, o lite gottie. träffa robin lite, haha han skulle ju till lasse... sen kom det nån jävla turk som typ cykla fram och tba förbi oss minst 5-6 ggr serriöst, läskigt ju, sen hade han världens leende och stirra uti hellvete. så skynda oss hem till moi, haha sminka överdrivet o lejda oss, sen såg vi film o gjorde popcorn, american pie - band camp, elelr nå ;) sen skulle hon hem.. och det var slut, och jag levde lyckligt hela natten. :)



haha ,bara serriösa saker hejn


älvsbyns nästa fjortis? haha kanske jag redan är tkr nån..


hahaha så lejda (:


haha, jag tror vi har nått på tänderna?...


Kommentarer
Postat av: Nina =)

så himla söta ;D

2009-07-11 @ 23:43:52
URL: http://niinanorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, folk har ju sina egna åsikter!!

2009-07-14 @ 01:21:11
URL: http://liteawmig.blogg.se/
Postat av: julia

vi var oseriösa?

2009-07-15 @ 22:57:51
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0