22.22


tjabbadooo. idag har jag varit med andreas, haha.. vi har inte gjort mkt.. haha.. nämen vet ni en sak? om man byter saliv så sparas det i 4 hela år! haha hur coolt är it de?. men lite äckligt kanske? haha! nämen har även färgat min utväxt idag, blir nog kanske sista gången.. sen blire brunett som gäller..? aja, imorgon äre skolfoto och det längtar jag till samtidigt som jag inte gör det. för vet redan nu att jag kommer bli missnöjd, men ändå kan nog inte bli värre än förra året så -.-

haha så jävla ful. skulle bara visa mina urgulliga "pippilotter" som adrian så gjärna ville jag skulle ha! =)



Kommentarer
Postat av: Andreas

Himla göölligt, så ska du ha på skolfotot!:)

2009-09-21 @ 22:25:38
Postat av: Ann Ahl

haha så fin :D

2009-09-22 @ 06:26:52
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: miriam :)

SNYGGING (-;

2009-09-22 @ 07:33:27
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0