min bästavän


jag erkänner att jag blev lite sugen på att skriva "30 dagar" som alla gör, dock orkar jag inte 30 så kortar ner listan till 12! wihoo, let's start today! 


dag 01 min bästa vän
dag 02 i min handväska
dag 03 det här hade jag på mig idag
dag 04 mina drömmar 
dag 05 den här veckan
dag 06 det här får mig att må bättre
dag 07 min dag
dag 08 mina rädslor
dag 09 detta ångrar jag
dag 10 mina syskon
dag 11 min första kyss
dag 12 mitt favoritminne

jag har inte bara en utan några stycken, och det är jag glad över. namnen på dessa flickor är emma, elin och miriam. såklart det går upp och ner för oss också, men på något sätt lyckas vi alltid hitta tillbaka. det är det som räknas tycker jag, vore dom inte värda att förlåta/bli förlåten av så vill man inte tillräckligt mycket. och VILJA, haha, det är ett måste. jag kan prata med dom om allt och vi är oss själva, utan att spela någon annan har vi roligt. jag litar på dom och saker känns helt enkelt bra i deras kretsar! ♥

julia, vi träffades på dagis och där blev vi vänner, sedan har vi följts åt i hur många år som helst! dock står vi varandra inte lika nära nu, men på något sätt ser jag dig ändå som en bästa vän. vi har gjort mycket tillsammans och det har gett följd till många fina minnen :) jag hoppas att vi aldrig kommer "skiljas".

sedan har vi niklas, jag vet inte riktigt var jag har dig, men du betyder sjukt mycket för mig också. med dig kan jag också prata om vad som helst, göra vad som helst och inte tänka på så mycket annat. saker är just nu lite komplicerade men du är en värdefull vän jag inte vill gå miste om. du äger! ;)














Kommentarer
Postat av: julia

klart vi aldrig kommer att skiljas :)

2010-12-19 @ 20:44:31
Postat av: emma





2010-12-19 @ 20:46:45
Postat av: Niklas

<3

2010-12-19 @ 20:58:01
Postat av: elin

vi kommer alltid hitta tillbaka!



looove you :D

2010-12-19 @ 21:09:59
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/
Postat av: miriam

tack gumsan! love yooou :)<3

2010-12-19 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0