tidig dag


heeey, imorse cyklade jag och emma iväg hemifrån sisådär tio över åtta.. och nej det gick inte fort. det gör det aldrig på morgon. väl framme säger jocke att lektionen är inställd! så dagens lektioner blev endast att rita mona lisa och bygga på min radio! sedan halv tolv fick vi gå hem =)

så jag och elin drog hem till mig, käka, packa kläder, och åkte iväg till emma wesslen. där provade vi kläder inför fredag (CLUB NORDIIIIC) huhiheh. kommer nog bli as grymt trots att alla klagar och har emot det som fan! efteråt gick jag hem, tog mamma med mig till mim och investerade i ett par tights, sedan pluggg, idol, också kom miriam förbi en stund, vi pratade och försökte göra läxan.. fanns dock ingen tid till det!

JAJAJ idol röstning nu, sedan skönhetssömn inför skolfoto imorgon! gaaahh ;o




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-09-30 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0