there's no one like you


freeeeeedag imorgon! måste erkänna att det kunde ju inte låta bättre. dels för att det betyder helg och man behöver inte vakna av mammas röst som skriker "evve klockan är sju, du måste stiga upp!" skulle nästan kunna döda för att få tyst på henne då. haha ja, nästan. och dels för att jag ska till piteå igen. synd bara att sista bussen hem går vid halv åtta, jag menar det borde gå en kring tio åtminstonde! nä bloggisch, jag tror fan att jag ska gå och sova nu. kom hem från träning för ett tag sedan och känner mig helt slut. godnatt på er :)

bild från i sommras, dit kan jag knappt med ord beskriva hur mycket jag längtar. vintern kan fara långt bort tycker jag. uuuäääää. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0