19 april


Anonym om coffee:
kan du inte skaffa blogresponse? :D

Svar: ja! men man måste väl få en ibjudan? och vet ej vem som ska skicka den, såå kan inte göra något åt saken :)



köpte ett par converse idag, samt ett linne som jag tyckte var lite sött innan skolan som började kl 12. när jag kom hem tog jag och mamma en liten tripp till solariumet och solade, senare ikväll hade jag tänkt gå ut och röra på benen en timma. köpte även hem jordgubbar till ikväll som ska ätas! första för i år! :-)






Kommentarer
Postat av: EllenJohansson

Man behöver ingen inbjudan till att få en Blogresponse, man kan skaffa en gratis på deras hemsida :)

2012-04-19 @ 19:29:03
URL: http://elleenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0