-


igår var emma här hela kvällen och drog upp slingor i hättan för att sedan bleka, desvärre hann klockan bli mycket och det slutade med att jag och mamma försökte få ihop nånting, haha och inte blev det bra nejnej!

utväxten är kvar, fast är bara mer tydlig, sedan är resten gult med lite orange! och för att inte glömma de tre ställen där det inte blev slingor som fortfarande är min gamla hårfärg! med lite tur kanske ingen lägger märke till det imorgon! men det går nog inte att undvika :(

 som rädden i nöden drar jag och ida på dahls efter skolan för att fixa toning + väteperoxid. ska dock höra med anna och irene först, som då är mina frisörlärare, vad dom tycker jag ska göra för att få bästa resultat. :)

förutom färgproblemet deppar jag nu över att ha sett klart första säsongen av PLL (som jag började se i måndags, inget liv.. vet) hatar, verkligen hatar när man har sett klart en serie. man blir ju så jäävla beroende.

har ingen passande bild så slänger upp en fin på mig och niklas, hahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0