ÄLSKA SOMMARN!


tjaaao!

eh, jag måste gå och lägga mig nu ..? kmr aldrig kunna somna den här tiden ju.
dock är jag lite halv trött faktist. aja, var med julia idag som sagt, vi köpte ben&jerry's och satte på en film och myste på hemma hos mig, bra var den, och rolig fast den var kanske inte så rolig, men vi skratta ändå gode mkt! haha..
sen satt vi ute på altanen med filt och prata massor, skitmysigt! och perfekt väder, sånt här man gillar med sommarn, att sitta ute på kvällen och skratta med bästavän och bara må bra. Ä   L   S   K   A  S   O   M   M   A   R   N   !








gmn :)

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAH ta bort bilden på studsmattan :'(

jag elskar dig :)

2009-07-13 @ 12:29:59
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0