anusboll


hej bloggen, haha nu sitter jag här och äter anusboll!
ems och hennes mamma kom imorse för att prata om göteborg! eftersom att vi far dit på nästa vecka! längtar aaaaaaaasmycket, haha! sen stanna emma kvar här, hon for för ett tag sen. dom skulle till luleå på kalax trorja för att hämta upp ngn anna. men iaf så vi gjorde lite av varje, haha..  var bl.a och köpte lösnaglar! haha det kanske är lite onödigt, men whatever :) sen, märkte vi ju då att det var tippar... så nu har vi suttit och och klippt&filat dom dära satans naglarna, haha har typ bara 46 kvar nu! -.-


vi skrev allt vi skulle titta på när vi är på stan i göteborg, och söjn lång vart bara min lista! haha det där är dock bara kläder och skor...


Kommentarer
Postat av: miriam

sv. asså jag hinner inte uppdatera så mkt men jag försöker så gott jagt kan ;) och vi måste hinna :p höhö ja, den 20 kan jag kanske! beror på om jag får för mamma&pappa eftersom jag kmr hem den 19 och jag är nog lite trött då men det måste gå! ;) puss saknardej<3

2009-07-15 @ 17:27:38
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0