hörru!


två saker som irriterar mig =)

falska personer jag älskar dig du är mitt allt och det kmr du alltid vara jag lever för dig. jamenvisst! man kan säga så till en bästavän man känt länge sin mamma ngn man knr ut och in. inte ngn man nyss träffat, sen går det nån vecka också har man ngn ny "bästavän" kom igen? skaffa riktiga vänner och väx upp.

folk som dömmer en efter utsidan jag är blond med tuperat hår och det ibland verkar som om det är lika med fjortis? jag vet att det finns folk som kallar mig fjortis utan att ens veta hur fan jag är som person, för hallå? har ni ens pratat med mig, blond är väll fan vilken färg som helst. lär känna mig före, okej?


have you ever care?

Kommentarer
Postat av: miriam

i care about you everyday and night! ;9 hiihi (:

2009-07-12 @ 10:30:20
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: elin ;)

precis det vi snacka om! fyfan va irriterandeeee

2009-07-12 @ 11:37:31
URL: http://elinbraannmark.blogg.se/
Postat av: linnea

du är underbar evelina.

2009-07-12 @ 11:44:50
URL: http://lliino.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas det inte är nån pik till mig..! xd

haha men du är inte fjortis? har nån sagt det te dig? ;s

och DU ÄR MITT ALLT jag älskar dig gummar vi livet ut ;) fast jag har känt dig gode länge.. jag lovar att jag inte är falsk.. Men du är min bästavän även om jag inte visar det,



i have always care :) haha asså jag kommer inte att fatta nåt av det jag har skrivit när jag har skickat det här men jag orkar inte läsa igenom :(

2009-07-12 @ 14:23:56
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: Emma :9

oj, så söt du är :)

2009-07-12 @ 23:54:18
Postat av: jennifer

haha, nä men man kanske ser LITEgrann på ditt beteende oxå. och din särskrivning genom internet!

2009-07-14 @ 01:10:12
URL: http://liteawmig.blogg.se/
Postat av: Niklas

hahaha lol. läste du ens vad hon skrev. och hon är ju fan it fjortis,hon beter sig ju fan it som en heller. Så va bara tyst penny. om nån är de så e det du.

2009-07-14 @ 21:43:33
Postat av: jennifer

hahah, patetiskt niklas. jag vet vad folk tycker om mig men jag bryr mig inte speciellt hårt, och tar inte åt mig nå av vad du säger. du är ju bara äcklig. jag har inte sagt att hon beter sig som en, jag har sagt vad jag tycker om hennes utseende. är de nå fel med de eller ? ;d hon behöver ju fan inte ens ta åt sig. lägg ner niklas, du suger på att försvara folk ;)

2009-07-17 @ 20:38:45
Postat av: Anonym

men om jag sa till dej penny du är ful så bryr du dej alltså inte okej då vet jag xD

2009-07-17 @ 23:03:06
Postat av: lollypop

hördu penny undra vem som e äcklig!!

2009-09-14 @ 17:00:50
Postat av: Hello

fett snygg är du helt seriöst tjejen <3

2011-08-11 @ 01:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0