sommar röjjj


hellu =) ja, igår så kom julia till mig kring åtta eller nånting, vi gick upp på byn för vi fick inte stanna hemma haha, så vi gick till den nya klätter ställningen, sen gick vi och köpte glass och träffa lite folk, sen då vi skulle gå hem följde typ robin och anteg hem med oss, haha sen kom gurre ( gurra gustav gurka?) & nisse, så då satt vi ute ett tag sen gick vi in för det vart så kallt, sen typ kring ett for dom hem,  så då tog jag och jula våra b&j som vi hade kvar sen förra gången, också kom pelle hahaha nyktert. han bjöd iaf på muffins, lr bjöd och bjöd, julias kasta han på golvet, och när jag skulle ta höll han igen påsen...
sen såg vi film och somna på soffan!


haha julias verk :)


ante och gurre :)


haha jag vill inte svika dom  med att inte he ut den :)


haha glada nilsy!


trötter? ;)


haha glada tjejor


sen idag så for jag och julia och kollade på småstjärnorna, dock så kom vi när dom sluta så, jaja men sen gick vi runt med jacob (julias lillebror) , sen köpte vi kulglass, jättestora ju! haha, sen gick  vi och kolla på typ nå fotboll i kanske en kvart, sen skulle vi hem och nu jag har ätit smörgåstårta och snart kmr julia sen blire väll byn igen :) för det är typ sommar röjjjj, haha ;-) pussheyy


Kommentarer
Postat av: Nina =)

julia är så himla gullig ;b

2009-07-19 @ 17:30:38
URL: http://niinanorberg.blogg.se/
Postat av: Nina =)

DU MED EVE!! =)

2009-07-19 @ 17:31:19
Postat av: julia

hahaha det var roligt när pelle kom hahahah hela dagen var rolig faktist hahahahha jag sitter fan oh skrattar för mig sj för att dagen var så rolig hahahah ;)

2009-07-28 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0