GÖTEBORG IMURRA!


sådärja, nu har jag och emma vart och solat, vart bara det eftersom
filmen vi skulle hyra inte fanns. känner mig stressad för pelle har inte ens hämtat väskorna vi ska packa i, så har inte börjat än. OCH VI FAR IMORRN! =) tidigt på morgonen, längtar! . dock inte till bilen, vi ska nämligen bila ner, tar ca 15 timmar om man kör i ett, så har typ 30 timmar i bilen framför mig, asså hela resan. fast vi kmr stanna på vägen och sova över i ngn stuga. skönt det, men nu ska jag gå och göra annat, emma kmr snart och ska sova här, så ha det bra hörrni! vi synes på 10 dar.. haha pusshejs :))

första bilden är 05 & andra 07, hoppas vi har lika tur iår med vinsterna! ;)

Kommentarer
Postat av: robin

kommer att sakna dig som fan eller gör redan det pusssssss!<3

2009-07-19 @ 21:06:55
Postat av: bitte

massa mumms mumms

2009-07-23 @ 17:40:05
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0