rubrik? ;)


sådärja! nu är jag vaken, har precis duschat och ätit frukost.
känner mig på topphumör idag! haha jag tror det är era kommentarer i förra inlägget.
tack ni är underbara :)
dagens planer blir att vara med julia, vad vi ska hitta på är ännu ett mysterium. haha. men det blir väll golf i lomtjärnsparken eller? haha nä jag vet inte, men nu ska jag gå och torka
håret, och börja fixa mig lite smått och sådär.
ha en bra dag hörrni! =)


haha jag och julia som små! vi lärde känna varandra på dagis, och har hållt ihop sen dess.
du är min absoluta bästavän, och det ska vara  föralltid, ja! ♥

klicka här för att komma till julias blogg! =)

Kommentarer
Postat av: NINNI!

ååååh, evzan..saknar du inte tiden då du och julliette var tajtare än tajtast? :( I do! :)

2011-04-05 @ 21:23:37
URL: http://GGT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0