götet =D


blir ett snabbt inlägg, för my food is on the table hahahha.
har bara sovit ngra timmar inatt, för en irriterande äcklig fluga har surrat i mina öron, gått i mitt ansikte, mina ben och ja allt.. åh! så är på dåligt humör också, haha det va jag igår också, jättesur =)  och jo, hann ej uppdatera igår för jag var med rubin, haha så han fick stå ut med mig. har typ inte haft ngn blogglust på sistonde hlr, tråkigt... men då jag äntligen
ska fixa en design så ändras väll det.
men kan typ inte tänka på annat än göteborg just nu.. haha 5 dagar kvar och längtar hur mycket som helst!. ♥

när vi är där ska vi ,

• gå på liseberg 2 dagar.
• stan 2 dagar.
• haha följa traditionen och gå på en glassbar med fejtglassar.
• vara med en söt liten vovve, hihi wilma heter den.
• fara till ullared, för er som inte vet är det en jätte stor affär med allt möjligt, var där för 2 år sen & då gick vi i 8 timmar utan att ens ha gått igenom hela äffären.
• eventuellt på ett slott eller liknande.
• kanske en sväg till skåne! haha.
• bara njuuuta och vara glada tiden där borta, haha jag och emma bor i en egen mysig liten stuga med dubbelsäng, kyl & spis =)

haha såhär ser jag ut idag, tråkigt väder & tråkiga kläder. :(      

Kommentarer
Postat av: ANONYM?!

skulle jag vara med dej? elr äre det du menar med fixa designen? för det var väl det du menade i min blogg Miss ANONYM! ;) hihhih<3

2009-07-15 @ 19:50:03
URL: http://mmiriam.blogg.se/
Postat av: ANONYM?! - igen ;>

ahahaha, råkade glömma ett m i bloggadressen så det är http://mmmiriam.blogg.se istället för med två m! ;p höhö

2009-07-15 @ 19:51:57
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0