godmorgon? ;)

haaalllååhh.
ngn vaken? hahahahah JAG! klockan har nu slagit sex på morgonen, vettefan varför jag inte sover, haha har inte ens lagt mig för natten. e bara hur jävla pigg som helst! skulle kunna åka vasaloppet med gunnar just nu! hahahaha nä det skulle jag aldrig palla. och han heter inte ens gunnar va? omg va heter han!?!??! gunnart, gunnvald, ernstgunnar kmr upp i huvet hela tiden men nej så htr han inte. HELP måste få veta innan jag blir galen, hahaha.
 
kanske jag är så pigg för att jag är frisk!, :D efter tio dryga dar med hög feber...
så jag var med robin ett tag :) HAN HAR JÄTTE SÖTA KATTUNGAR.
han har fött dom alldeles själv =)
haha nä, maggan tror jag mamman heter? xd så sjuuuukt otroligt söta.

inte så långt inlägg, men dålig uppdatering på sistonde! lovar jag ska lägga upp några bilder från examen, imorrn kanske ;-) 

haha lite egopic! 

       
osminkad, risig & sliten. =)  puss ändå!  ♥

btw, hahaah ser ut som jag inte har kläder på mig, men har ett linne.


Kommentarer
Postat av: julia

du är snyggast även när du inte har smink, du vet ju deeeet. HAN HETER GUNDE SVAN HAHAHAHAAHAH :D



sv; det är skit typ.. orkar inget. Men vi kan prata mer sen för jag har inte lust att skriva här där vem som helst kan läsa ;/ Men det är om martina typ.

jag älskar dig

2009-06-14 @ 13:14:34
Postat av: Anonym

2009-06-14 @ 16:15:45
Postat av: Rovbin;P

du är ändå finast!;D<3 MVH/Lill Rovbin:D

2009-06-14 @ 17:01:26
Postat av: miriam :)

naaw, men varför var du inte på matchen idag ? :( haha du e sexiii utan smink! :)

2009-06-14 @ 18:23:25
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: elin

gunde svan? äre han du mena eller?XD hhahhaha

2009-12-20 @ 13:51:48
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0