piteååå

hej snyggisar ; )

idag hare ju vart psg, men har ej daltagit. för att jag inte får för läkaren blablabla...
men var ändå och kollade på alla matcher, haha. första vart oavgjord, andra vann vi. =)
sen så hann jag och mami in till stan en sväng, och där hitta jag lite saker, men vart lite stressigt och jag hittta inte allt jag sökte så ska nog in imorrn igen. yippie! haha älskar å shopppa. så piteå imorrn, igen blire. då ska vi sova hos mina kusiner, linnea och mattias. det blir nog ruligt :) men nu ska jag ta och göra en milkshake, haha har ju äntligen köpt en sån där maskin! :D



2st t-shirtar från cubus
hårnålar från h&m
foundation från åhlens
nagellack från åhlens
och nå pärlor som man her på naglarna, blir skitsnyggt. åter från åhlens, haha!

HUGS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0