PSG!

men tjaaaaaaaa

tidigt på lördagen klev jag upp, bara för att se mitt lag spela match mot burträsk som vi ändå förlora mot me 1-2. fast tur så gick vi ändå vidare ur gruppen pga målskillnad, sen match igen mot ngt annat lag som jag inte minns, där vann vi efter 10 straffar, grymt spännande typ.
sen mot sunnanå där vi förlora på ett offside mål, så fett dåligt. och där åkte vi även ut. menmen, sen vare bara chill hemma hos familjen bergman hahah, sen på söndagen vare placerings match mot assi, däre sluta 1-1. sen ringde emma, så va me hon hela dagen o kolla på lite matcher o sånt. och sen va piteå summer games slut för i år, så det va väll bara å åka hem. emma sovde även över. och idag så har jag fått träffa lillkusinen för första gången, han var gullig och väldigt mullig, haha finns en bild på han längst ner i de här inlägget. men ork it skriva nå mer, bjussar på några bilder från i helgen. hare gött pusshejs :)





haha, linniegirl å jaaaaaaaaag


laget, efter vi vunnit straffarna, yeah!


tur vi har en grym keeper ;)


 emma o jag :) haha gulligt värre me skrattgropar , i know ;)


haha vi hitta nån kul sak..


haha, jätte serriöst ;)


ELIAS! gullunge ;*   ojdå, en snopp till vänster


Kommentarer
Postat av: miriam

carro är hur grym som helst! :)

2009-06-29 @ 23:19:28
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0