emma!


tjaaah, har just kommit hem från träningen, det var grymt jävla jobbigt alltså! haha kan det bero lite av palten vi åt före?.. vi tog en skogsväg utan lyse och det var as mörkt så man såg inget. också hade rasmus och oscar gömt sig baki ett träd och skrämde oss.. haha fan vad vi skrek. menmen. annars så efter skolan följde emma mej hem och vi gjorde inte så mycket, lr jo nya lösnaglar! kommer kanske bild imorgon. ajah bilder från idag ;)



kanske ska pierca mig i näsan..? hahah









hahahahah jag ramlade..

Kommentarer
Postat av: Andreas

du ska inte pierca dig i näsan

2009-10-15 @ 21:35:43
Postat av: miriam :)

neeej! du får inte pierca dig i näsan! ;) ALDRIG!

2009-10-17 @ 10:51:38
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: Julia

pierca dig i överläpen ist! Haha fattar du?.. xd

2009-10-17 @ 17:39:42
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: Andreas

det får hon inte!

2009-10-17 @ 22:01:53
Postat av: Anonym

du skulle passa jättebra i överläppen och i navels såklart, så gör där :D jag vill pierca mig däär.... När du gör i din navel vill ajg göra i min läpp :):):):):):):):):):):)::):):):) hjälp mig övertala pappa?

2010-02-17 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0