03.00


heeellluuuuuu, direkt efter att jag vaknat idag följde jag mamma upp på byan, köpte ett spets linne! huhu. och sen kring fyra for jag till miriam! var mening att vi skulle fixa oss där tsm och sedan fara till linus, men vart så att vi for till mig och andreas hängde även på, senare for vi till linus karlsson som fyllde 15 år! grattis till han :) och redan vid tio tiden gick jag och andreas hem hand i hand hem till mig, och mysade gialeeeeet ;)




haha skulle tro att han inte ville vara med på kort onödigt att kludda, I know..kom på det senare haha


hahaha var ju tvungen ta några kort nu också!  ;)



WIHO! coolt eller? ;)



Kommentarer
Postat av: Andreas

min favvoflicka <<3

2009-10-28 @ 15:31:00
Postat av: Miriam :)

jag är bäääääst på att göra storanäsborrar<3 :D

2009-12-06 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0