TILLBAKA! =)


TJAAAAAAAA, haha nu är jag tillbaka :D
iaf så vare skola idag som vanligt dårå, först slöjd, och där har jag snart gjort klar mina vantar! jippie eller nåt sånt haha. sen idrott! klädsim! faktist riktigt kul, hoppa även från stora trampolinen 2 ggr, haha duktig jag är va?! sen engelska, hade prov! och det gick åt hellvete åhhhhhh jag tror jag dör. men jaja, sen dirr te ica och köpa godis, haha BILLIGT eller som mirre säger.. att det är rea ;o  haha, sen hem.. och snart är gullan här, dvs andreas! hihi, så jah.. hejdåååååååå trevlig fredag :)) känner mig glad idag, eller nu haha var sur efter engelskan men annars så HAR JAG EN JÄVLIG BRA DAG OCH JAG HATAR DIG :D







Kommentarer
Postat av: miriam :)

SNYGGING! ;) hahahah men jag kan inte njuuuta av rean! :( hahahahahahahhah stackars mej! ;o

2009-10-09 @ 19:12:26
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: Nina

sötis =)

2009-10-09 @ 20:09:10
Postat av: Andreas

min snygging :*

2009-10-10 @ 14:25:01
Postat av: Julia

SNÖGG =)HAHAHAH

'HAR EN JÄVLIGT BRA DAG OCH JAG HATAR DG'

du är för rolig ;)

2009-10-10 @ 14:25:56
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: Andreas

min snygging :*

2009-10-10 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0