"skoldag


kom hem för ett tag sen från skolgrejs. först på dagen var vi till laver, det sög jävlat bajs. + att det börja typ snöa! aja kallt iaf.. sen for klassen och åt, min tredje pizza i rad nu! hahaha. sen nattäventyr. det var kul till en början, men sen var det bara drygt. iaf så vart vi sist och vi hitta då inte ens diamenten så ja..! är nu hemma, ska duscha.. i garaget.
hah måste, för vi renoverar toan just nu. -.-




i bussen!



hahaha, pettersson! ;o



söta tsm :)



mitt lag, REGNBÅGENSBARN!



älskar hon till vänster. btw, danne har handen på axeln/armen lr nå, ser ut som annat .. -.-

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahahahha jo jag och änton är så SÖTA TILLSAMMANS evve. Du skriver som om jag och han var tsm och det är vi verkligen inteeeee :)

2009-09-29 @ 09:36:26
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0