SOMMARLOV -09


liten kortsammanfattning om mitt sommarlov! och fan vad jag saknar det. jag hatar vinter och skola. sommarn är så kort! här uppe är det bara några månaders sommar.. menmen man får ta vara det. vilket man offtast inte gör. utan sover borta halva dagarna. önska jag hade sommarlov nu.. att det precis hade börjat och jag fick göra allt jag ville göra som jag inte hann! :) jaja, nu äre bara vänta ett år till haha.

det bästa jag gjorde var nog att fara till göteborg, det minns jag bäst. det är så underbart där! en vacker dag ska jag flytta dit..



sen har jag varit och sett lite artister.
men kmr nog mäst ihåg johan palm på lk ;d




juste, sommarlovet började ju med att jag vart sjuk i några veckor..
typ fyrtio grader varje kväll.. körtelfeber. =(



sen har jag varit mkt med julia. va nog mäst med den bruden! ;)
vi har kommit varandra mycket närmare i sommar också, det känns grymt bra! <3



vart några dagar med dömjen också, vet inte varför men kommer ihåg det mkt bra :)






examen såklart, storebror tog studenten också samma dag! :)



ungefär så blev mitt sommarlov.. vart inte alls som jag tänkte mig! hade alldeles för höga förväntnigar! men det vart ändå gode bra så! ;)

Kommentarer
Postat av: Ann Al

Hej Ann Ahl!



Lustigt, det heter jag också, fast utan h. Jag gick och la mig för att jag var trött förlåt :(

Faktist så är det du som är fin och vacker ;)

du avlider jag förstår....

tråkigt det har varit jättekul att känna dig älskling <3

2009-09-19 @ 10:35:47
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0