lördaggg


tjenareeeee
ehm, igår fick vi äntligen sportlov! herregud så efterlängtat det känns. tycker det är mkt prov och läxor i skolan just nu, så en veckas ledighet lär sitta fint ;) dock så har jag åkt på en rejäl förkylning, har även ont i halsen och hostar riktigt äckligt. blää usch. hoppas på att bli friskare så jag hinner med mkt i veckan :) har redan planerat en slalom resa till kåbban och nordpoolen i boden, tihi. ikv var det mening att jag skulle vara med julia! men vi får se, som det känns just nu vet jag inte om jag orkar göra så mycket. är rätt hängig ;/ 

förresten så är en ny design påväg! inte en så märkvärdig men kanske på tiden att skaffa ny ändå ? ;)


Kommentarer
Postat av: Andreas

krya på dig älskling :)

2010-02-28 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0