gott nytt år om ingen sagt det ;o


heeeeeeeia, nuuuuu var det längesen det blev ngn uppdatering. vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har ju hänt sjukt mkt dom senaste veckorna, både jul och nyår osv. men idag är det iallafall förstaiförstatvåtusentio! inte varje dag det ;o nämeh, har inte gjort ngt alls idag, kom hem från längenheten kring fem idag sen bara dryga runt litt.

lite kort om nyår så blev det jag julia och andreas som "firade" ensamma i en lägenhet, det blev väl trevligt? vi sköt ngn raket, laga middag, såg film, prata och åt åt åt. massa tjockt, haha ställde mig på vågen imorse och jag hade gått upp ett kilo från igår, så nu blire stoppa fingrarna i halsen.. HAHA nej absolut inte. men ser fram emot det nya året, så mycket underbart som väntar! :)





inte den finaste bilden på mig! men hade lösögonfransar, wiie ;)








hahaha julia somna så sött! tyvär var jag ganska pigg, vet ni vad man gör då? sjunger jul sånger! (L) haha i säkert 45 minuter låg jag och sjung till julia, hihi :) staffan var en stalledränk... tralalallaa :D

Kommentarer
Postat av: muss(L)emuss tiiihiihhihi!

hahaha ni är så söööta :)<3



evve visst hjälper du mej med detta?!?!?! :D



muss(L)emuss <3<3<3<3 hahaha

2010-01-01 @ 23:46:36
Postat av: Fitt Kramp

söt bild längst ner alltså :D:D:D:D i like it !



Jag gillade när du sjöng för mig och när vi ringde till äcklet ! Och när vi åt... :)

<33333333333333333333333

haha ränka 3orna. Om du inte fattar gå in på min bilddagbok den 15 april 2009. Om du ändå inte fattar kan du ringa och fråga :D hahahahahah jag har tråkigt. Ring mig även om du vet? :) för det skulle vara roligt att prata med dig.

För du är bäst.

Hiho.

Vi är bäst.

Tillsammans.

:) <3

haha

jag har sett på sexandthecity i typ 4, 5 timmar idag, inte bra.................... :'( Jag har inte våga sställa mig på vågen sen nyår

hejdå.

Ha ett bra liv.

Vi får väl se om jag har det

:)



2010-01-03 @ 23:09:02
URL: http://juliaknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0