Baby, I'm lost without you


ny jacka! finally. har bara haft vår/höst jacka hitills. och med tanke på att det var 32 minusgrader idag så är det inget jag kan rekommendera, men nu har jag iaf en riktigt vinterjacka. dock inte så snygg. kort modell, och små irriterande dragkedjor på sidorna. den får duga! annars så har jag varit med älsklingen min, vill inte skriva om vad vi gjort osv så ni får ju fortsätta undra. hihi, aja ska lulla nu. HAHA lulla, lite kul ord. iaf, sov sött!





han hade klippt sig idag oxå, min snygging ♥


haha random bild, vill till kåbdalis! :( ta skogsvägar åka in i träd och skratta tills man gråter tsm me mirre! hahah.. =D

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHAH! låter ju att vi har gjort ngt vuxet! Fick mig ett gott skratt! xd

2010-01-09 @ 04:30:52
Postat av: julia

evve söt du måste slinga mitt hår innan skolan börjar om? :) alltså imorgon för vi ska bort idag!!!!!!!!!111

2010-01-09 @ 09:09:45
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: miriam :)

EVVE VI MÅSTE MÅSTE MÅSTE DIT!! :D kan vi inte kolla om vi kan dit snart! och då menar jag snart! :) typ till helgen eller nästa helg? <3<3<3<3

2010-01-09 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0