jag och miriam har aldrig snålat..


denna dag har spenderats i storforsen med miriam och älskling, vi kom dit liiite för sent så det var för kallt att bada. tyckte jag iallfall, heh. men annars så åt vi, sen åt vi lite till också när vi var mätta åt vi ännu mer. vi hade iaf supermysigt jag och miriam på en bänk där vi låg och pratade. kring halv nio tiden for vi hem till mirres hus och fortsatte grilla, det var oxå riktigt mysigt och gott, haha! jaah.. en skön och mysig dag :)


haha sötmirre som kände för att stå fint inför kameran :)

puss älskling :D

hahah! jag när andreas är glupsk, lite smått irrriterad jajja

det finns inget måtta ♥ haha nejmen vafan var ju faktiskt mkt frukt oså ser vi ju vatten till höger..

eld kan vara sjukt mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Miriam :)

åååh! det var sjukt kul alltså! ♥ det ska vi göra om va ! :ddd

2010-07-16 @ 11:40:52
Postat av: Leia ♥

Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-20 @ 21:42:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

er håret ditt ekte eller har du extensions? fin:D

2010-07-25 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0