maskrosor är sommar


haalåå, ska strax gå o se lite desperate housewifes! woho brukar alltid ha träning då så.. jajja, har varit på fotbollsträning idag, sjukt jobbigt med tanke på värmen! trodde nästan jag skulle dö, haha nejmen riktigt längesen de va så varmt.. gick väl som vanligt inte så bra heller. på söndag äre match, hur fan ska det gå? känns som detta kommer bli ett dåligt år för mig. percis som alla andra år egentligen hahahha kul =( annars idag har jag varit lite min stora muskulösa man, vi hedde upp studsmattan! eller jag iaf.. hahahah nej jag la mig på soffan tyckte de blev för jobbigt



mirreee ;*




Kommentarer
Postat av: Andreas

haha det var ju jag som satte upp den. du vilade ju bara och var pigg för att hoppa när den var klar:(

2010-05-18 @ 22:26:43
Postat av: NINAAA

eve sluta!! Du är bäst i fotboll ;D;D;D

2010-05-19 @ 07:12:00
Postat av: MIRIAM :)

årets första maskrosor! :D:D<3 evve du är klart bäst ;)

2010-05-20 @ 16:49:25
URL: http://miriamkaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0