ojdå


är med emma just nu, knubbig länk. efter skolan följde vi nina till bussen som skulle besöka sin pojkvän i piteå.. hihi så vi vinkade av henne och önskade lycka till :D haha! sedan gick vi till badhuset och bokade om en tid för provning på gymmet med instruktör. fick då veta att jag, mirre och hannah skulle ha varit där förra veckan och inte idag som vi trodde? dom hade typ vänta på oss och tagit in extra personal, pinsamt om vi hade kommit dit ombytta o allt ikv? hah aja så blev he ;d










Kommentarer
Postat av: Andreas V

Kan inget annat än älska dig evelina, du är så fruktansvärt fin,söt,vacker,snygg. Du har allt en tjej ska ha. I dig har jag hittat lycka evelina, I dig har jag hittat kärleken.. Vad som än händer kommer du ha nyckeln till mitt hjärta. Det finns inte ord att beskriva min kärlek till dig. Du är något speciellt, en som man bara måste älska

2010-09-11 @ 12:32:05
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-11 @ 19:57:20
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0