färga håret?


igår var det jag som stod för maten, hade aldrig smakat chokladpannacotta förut, men fan så gott det var! helt sinnes. haha, nej jag överdriver inte. jag hade väldigt roligt igår, så thanks babes för en lyckad kväll! :) men till saken, jag och miriam har bokat tid hos frisörskolan i luleå. dom ska få ha mitt hår i sina händer, jag ska låta dom FÄRGA mitt hår. vad tror ni om det? jag vill ha en lite "naturligare" färg, men den ska fortfarande vara blond. jag tänker mig ungefär denna;


Kommentarer
Postat av: julia

yesyesyes så ska du ha!

2011-02-08 @ 21:21:24
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: linnea

jaaaaaaa!!! den färgen, jaaa!!!! (damp varning) men den var snygg färgen, så ja.

2011-02-08 @ 23:02:21
URL: http://linneaabergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa den! nu är det FÖR blont tkr jag, fint, men FÖR blond (;

2011-02-10 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0