p-l-u-g-g


jag har offrat min helg till att plugga, igår satt jag dryga 5 timmar och har sammanlagt antecknat 38 A4 (!!!) vad är fel på mig? jag början nästan tycka att det här med andra världskriget är intressant. tog dock en paus under kvällen, och for till emma där vi såg eric saade gå till final och.. spelade in en musikvideo? hahaha den skulle ni allt vela se va! men icke det nej. uuuuusch, har två viktiga prov till tisdag + en engelska uppsats! plus att jag där någonstans ska hinna läsa ut en bok på engelska och skriva läslogg.. vet inte hur jag ska hinna allt :( 


Kommentarer
Postat av: linnea

läggg in den på fb-profil, så snyggg

2011-02-20 @ 10:35:31
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0