bilder från 2010


i början av 2010, för exakt ett år sedan var jag nog mest med min dåvarande pojkvän andreas. resten av tiden gick åt till att träna friidrott och vara med kompisar. en liten tur till fjällen blev det också, där även ante följde med :) midsommar firades med tjejerna och fest. sedan gjorde jag säkert mycket annat, men jag har inte så bra minne att jag kommer ihåg!













till våren hade vi karneval precis som alla tidigare år i skolan, vår klass bestämde sig för att klä ut oss til "tidsutvecklingen" och jag var fjortis/emo tillsammans med miriam. dagen efter var åttan avklarad. samtidigt som sommarlovet började. jag såg storebror på balen, fyllde 15, pdol, var med pojkvännen och gjorde allt möjligt, shoppade, arbetade i storforsen under diggilo och fick hjälpa till vid scenen, norge med bästa kusin, tog hål i naveln, gick som mannekäng i vistträsk och visade upp gamla kläder, slappnade av en vecka i fjällen, spelade fotboll, slutade fotboll, disco, offrade en vecka till teknik kurs (fick såklart betalt), solade njöt och hade allmänt kul med de bästa vännerna! :)



































nu till hösten/ vintern låter jag bilderna tala för sig själva. jag orkar inte skriva, tycker redan att jag har gjort det nog bra med att ladda upp ALLA dessa bilder! heh pussi :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0