prooom

kände väl inte direkt att jag hade finaste klänningen, men allt blev lite i sista stunden med att fixa! var iallfall sisådär roligt, men kan tänka mig att det var roligare för de som gick ut och hade alla sina vänner där, så nu längtar jag till om 2 år då jag får gå mina egen bal! som jag ska ha snyggaste klänningen på! höhöhö, känns som att jag redan vill börja söka efter "the one"..  ;)











lägger ut på andra par som gick, hope it's ok! alla var så fina!

























Kommentarer
Postat av: linnea

Så himla, himla fin du var!

2012-06-08 @ 16:58:09
URL: http://linneaabergman.blogg.se/
Postat av: Louise

Himla fin du va i håret! :) Ångrar inte att jag inte gick på min bal, de kändes inte som att jag missat nåt när jag fick återberättat hur de var :P Gillar förresten att de är du som för! Armkroken menar jag :)

2012-06-17 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0