svar till anonym

Anonym om hårförlängning:

är du inte nöjd med att du klippte av ditt hår? ångrar du dig, är de därför du skaffar förlängning? ska du klippa eller ha så långt? ser ganska fejk ut nu :S

Svar: jo nog är jag nöjd, men jag känner mig oftast så obekväm i det då jag alltid haft långt hår. är van att dra det åt sidan såsom jag alltid gjort, och nu liksom finns det inget att dra i.. haha, också tycker jag att jag passar bäst i långt hår, men som sagt mest för att jag trivs bäst i det. ja, jag ska klippa det, ska försöka ta av 5cm redan i veckan också lär det väl bli kortare och kortare desto längre tid jag använder det. och ja igen, haha fullt medveten om att det ser fejk ut.. men kan inte hjälpas, förhoppningsvis smälter mitt egna in bättre när det blir längre. men som sagt kommer jag mest använda det till på helger! och om du menade att det såg fejk ut för att det såg så tjockt ut, så ser det inte alls ut så i vekligheten, på den bilden höll jag allt på en sida direkt i handen (hade inte hunnit klippa delar då jag beställde träns).

oooopppsi var inte mening att det skulle bli ett så långt inlägg, men nu fick du ditt svar åtminstone! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0